Cutite handmade realizate din otel de damasc si materiale unicat.|contact@cutiteunicat.ro

Intrebari frecvente si raspunsuri

/Intrebari frecvente si raspunsuri
Intrebari frecvente si raspunsuri2018-04-24T23:57:25+03:00
Ce trebuie sa fac daca primesc coletul deteriorat?2018-04-24T13:02:06+03:00

Inainte de a plati coletul curierului, va rugam sa verificati integritatea acestuia, si daca considerati si vedeti ca coletul prezentat a suferit lovituri sau deteriorari, NU achitati rambursarea si NU semnati primirea coletului.

Contactati-ne de urgenta in prezenta reprezentantului de la curierat la telefon :+4 0744 533 138

Daca acceptati coletul deteriorat va asumati pe propria raspunde ca produsele sunt in perfecta stare de utilizare. Daca produsele au fost deteriorate, se considera ca au fost deteriorate de dumneavoastra si isi pierd garantia si nu mai le puteti returna.

Refuzati coletul daca acesta prezinta deteriorari, chiar daca ati realizat plata in avans, prin transfer banca, plata sms sau cu cardul. Daca acceptati coletul si produsele au fost deteriorate, se considera ca au fost deteriorate de dumneavoastra si isi pierd garantia si nu mai le puteti returna. In momentul in care se revuza coletul, trebuie sa specificati motivul refuzului.

Ce trebuie sa contina coletul de retur?2018-04-24T13:00:55+03:00

Daca doriti sa returnati un produs, este necesar sa ne contactati telefonic sau pe email, apoi sa pregatiti produsele si sa le ambalati intr-un mod cat mai sigur si corect.

In coletul de retur trebuie sa introduceti produsele comandate, certificatul de garantie si cererea de retur completata.

Cand primesc banii de la o comanda returnata?2018-04-24T12:59:59+03:00

Banii se vireaza in termen de maxim 30 de zile de la primirea coletului.

Banii se vor restituii doar in contul IBAN specificat de client in cererea de retur.

Banii se vor restituii in totalitate daca produsele returnate nu reprezinta defecte

Banii se vor restituii partial sau nu se vor restituii deloc daca produsele returnate au fost deteriorate sau utilizate intr-un mod neadecvat si acestea nu mai pot fi revandute sau reconditionate.

Pot returna produsele?2018-04-24T12:59:21+03:00

Da, se pot returna produsele in termen de 14 zile calendaristice, cu exceptia comenzilor de ochelari de vedere personalizati (nu se pot returna conform OU nr. 34/2014 , art. 16, lit. C.). Acestea sunt considerate produse finite, personalizate conform specificatiilor clientului.

Pentru retur clientul trebuie sa expedieze produsele in forma lor originala si sa suporte taxa de livrare a curierului.

Deasemenea clientul trebuie sa completeze un formular de retur produse, prezentat in Termeni si conditii, si trebuie sa respecte regulile si termenii specificatii la sectiunea de Retur produse si garantii.

Cat timp dureaza livrarea produselor?2018-04-24T12:58:53+03:00

Produsele se pot livra in cateva zile (1 – 3 zile lucratoare), toate produselor noastre fiind pe stoc.

Pot modifica datele de livrare sau facturare?2018-04-24T12:42:32+03:00

Da se pot modifica, daca comanda nu a fost finalizata si expediata. In cazul in care doriti modificarea acestor date trebuie sa ne contactati telefonic +4 0744 533 138 si pe email la contact@cutiteunicat.ro.

Daca comanda a fost expediata nu se mai poate modifica datele de facturare.

Cum pot realiza o comanda?2018-06-13T17:04:31+03:00

Urmareste pasii:

  • cauti produsul care te intereseaza si care iti place
  • adaugi produsul sau produsele dorite in cos
  • plasezi comanda completand campurile necesare (iti creezi cont – simplu si rapid)
  • alegi metoda de livrare si metoda de plata
  • finalizezi comanda prin confirmare comanda