Cutite handmade realizate din otel de damasc si materiale unicat.|contact@cutiteunicat.ro

Intrebari frecvente

/Intrebari frecvente

Ce trebuie sa fac daca primesc coletul deteriorat?

Inainte de a plati coletul curierului, va rugam sa verificati integritatea acestuia, si daca considerati si vedeti ca coletul prezentat a suferit lovituri sau deteriorari, NU achitati rambursarea si NU semnati primirea coletului. Contactati-ne de urgenta in prezenta reprezentantului de la curierat la telefon :+4 0744 533 138 Daca acceptati coletul deteriorat va asumati pe [...]

By |2018-04-24T13:02:06+03:00aprilie 24th, 2018|0 Comments

Ce trebuie sa contina coletul de retur?

Daca doriti sa returnati un produs, este necesar sa ne contactati telefonic sau pe email, apoi sa pregatiti produsele si sa le ambalati intr-un mod cat mai sigur si corect. In coletul de retur trebuie sa introduceti produsele comandate, certificatul de garantie si cererea de retur completata.

By |2018-04-24T13:00:55+03:00aprilie 24th, 2018|0 Comments

Cand primesc banii de la o comanda returnata?

Banii se vireaza in termen de maxim 30 de zile de la primirea coletului. Banii se vor restituii doar in contul IBAN specificat de client in cererea de retur. Banii se vor restituii in totalitate daca produsele returnate nu reprezinta defecte Banii se vor restituii partial sau nu se vor restituii deloc daca produsele returnate [...]

By |2018-04-24T12:59:59+03:00aprilie 24th, 2018|0 Comments

Pot returna produsele?

Da, se pot returna produsele in termen de 14 zile calendaristice, cu exceptia comenzilor de ochelari de vedere personalizati (nu se pot returna conform OU nr. 34/2014 , art. 16, lit. C.). Acestea sunt considerate produse finite, personalizate conform specificatiilor clientului. Pentru retur clientul trebuie sa expedieze produsele in forma lor originala si sa suporte [...]

By |2018-04-24T12:59:21+03:00aprilie 24th, 2018|0 Comments

Pot modifica datele de livrare sau facturare?

Da se pot modifica, daca comanda nu a fost finalizata si expediata. In cazul in care doriti modificarea acestor date trebuie sa ne contactati telefonic +4 0744 533 138 si pe email la contact@cutiteunicat.ro. Daca comanda a fost expediata nu se mai poate modifica datele de facturare.

By |2018-04-24T12:42:32+03:00aprilie 24th, 2018|0 Comments

Cum pot realiza o comanda?

Urmareste pasii: cauti produsul care te intereseaza si care iti place adaugi produsul sau produsele dorite in cos plasezi comanda completand campurile necesare (iti creezi cont – simplu si rapid) alegi metoda de livrare si metoda de plata finalizezi comanda prin confirmare comanda

By |2018-06-13T17:04:31+03:00aprilie 24th, 2018|0 Comments